رویکرد تجدیدپذیر در تامین کننده برق شبکه آمریکایی

اشتراک گذاری

مدیریت شبکه آمریکایی DTE Energy در ایالت دیتروی آمریکا برای کاهش 85 درصدی ردپای کربنی تا سال 2030، کاهش 90 درصدی تا 2040 و net zero carbon emissions تا 2050، هدف گذاری نموده و در این راستا، اقدام به خارج کردن نیروگاه‌های فسیلی از مدار نموده است.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال 2032 کلیه نیروگاه‌های فسیلی از مدار خارج شده و تا سال 2042 ظرفیت 15 گیگاوات نیروگاه‌های تجدیدپذیر در میشیگان احداث خواهند شد. سرمایه گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح 11 میلیارد دلار می باشد.

نظرات