مدیریت شبکه آمریکایی DTE Energy در ایالت دیتروی آمریکا برای کاهش 85 درصدی ردپای کربنی تا سال 2030، کاهش 90 درصدی تا 2040 و net zero carbon emissions تا 2050، هدف گذاری نموده و در این راستا، اقدام به خارج کردن نیروگاههای فسیلی از مدار نموده است.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال 2032 کلیه نیروگاههای فسیلی از مدار خارج شده و تا سال 2042 ظرفیت 15 گیگاوات نیروگاههای تجدیدپذیر در میشیگان احداث خواهند شد. سرمایه گذاری پیشبینی شده برای این طرح 11 میلیارد دلار می باشد.